آماده سازی برای از بین بردن چربی باکال
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

چربی باکال چیست؟


قبل از پرداختن به این سوال که جراحی بوکال فت در اصفهان برای چه کسانی مناسب است؟ بهتر است در مورد این روش کمی بیشتر بدانید! جراحی چربی باکال یک روش جراحی پلاستیک انتخابی برای برداشتن چربی از ناحیه تحتانی گونه است که به پایین صورت شکل باریک تری می دهد و بر استخوان گونه و خط فک تاکید می کند.

چربی باکال یک پد از بافت چربی (چربی) در گونه زیر هر استخوان گونه است. اندازه و شکل این پدها در افراد مختلف متفاوت است. چربی بیشتر در ناحیه چربی باکال می تواند ظاهری گرد بدهد.

لیپوساکشن باکال یک روش جراحی پلاستیک انتخابی برای برداشتن چربی از ناحیه تحتانی گونه است که به پایین صورت شکل باریک تری می دهد و بر استخوان گونه و خط فک تاکید می کند.

برداشتن چربی باکال می‌تواند با ایجاد تضاد سایه‌ای بین استخوان گونه و فک پایین، استخوان‌های گونه را مشخص‌تر کند و در عین حال صورت کمتر گرد و V شکل‌تر به نظر برسد. بسته به شکل صورت مورد نظر، ممکن است تمام یا مقداری از چربی باکال در طول عمل برداشته شود. پدهای چربی باکال دوباره رشد نمی کنند، بنابراین نتایج طولانی مدت هستند. با این حال، سلول های چربی دیگری در صورت وجود دارند که در صورت افزایش وزن قابل توجه، ممکن است منبسط شوند.

 

آماده سازی برای از بین بردن چربی باکال


بسیار مهم است که جراح خود را در مورد تمام شرایط سلامتی خود و تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید مطلع کنید. تیم مراقبت ما در طول مشاوره از شما در مورد این موارد می پرسند و در روز جراحی با شما تماس خواهند گرفت.

اگر سیگار می کشید، تمام تلاش خود را برای ترک سیگار انجام دهید، زیرا سیگار می تواند عوارض ناشی از جراحی صورت را به همراه داشته باشد و بر نتایج تأثیر بگذارد.

پزشک شما همچنین گزینه های بیهوشی را با شما در میان خواهد گذاشت. برداشتن چربی باکال را می توان با بیهوشی عمومی (زمانی که بیمار در خواب است) یا بی حسی موضعی (زمانی که فقط صورت بی حس است) انجام داد.

اگر بیهوشی عمومی دارید، ممکن است به شما دستور داده شود که شب قبل و روز جراحی خود چیزی نخورید یا ننوشید. برای بی حسی موضعی، معمولاً این کار ضروری نیست. اگر جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود، حتماً ترتیبی دهید که شخصی شما را به خانه برساند.

چه کسی کاندید مناسبی برای چربی باکال است؟
برای پاسخ به این سوال که چه کسانی برای چربی باکال مناسب هستند، باید بدانید که بیماران با صورت های لاغر و باریک بهترین کاندیدای چربی باکال نیستند، زیرا افزایش سن به طور طبیعی صورت را لاغرتر نشان می دهد.

بهترین کاندیدهای چربی باکال نسبت به ظاهر گونه های چاق خود آگاه هستند و افراد غیر سیگاری هستند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: